خانه » به روزرسانی فریمور روتر Netgear

به روزرسانی فریمور روتر Netgear

توسط Vulnerbyte
به روزرسانی فریمور روتر Netgear

به روزرسانی فریمور روتر Netgear ، یکی از مهمترین خبرهای یازدهم جولای ۲۰۲۴ می‌باشد. Netgear به مشتریان خود هشدار داده است که فریمور روترهای خود را به آخرین نسخه ارائه شده به‌روزرسانی کنند و آسیب ‌پذیری‌های احراز هویت و XSS ذخیره شده در چندین مدل روتر WiFi 6 را اصلاح نمایند.

نقص امنیتی ذخیره شده XSS که در نسخه فریمور ۱.۰.۰.۷۲ برطرف شده است، با شناسه PSV-2023-0122 دنبال می‌شود و روترهای XR1000 Nighthawk را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

در حالی که Netgear هیچ گونه جزئیاتی در مورد این باگ فاش نکرده است، حملات موفق با سوء استفاده از چنین نقاط ضعفی می‌توانند به هکرها اجازه دهند تا نشست‌های کاربر را بربایند، کاربران را به سایت‌های مخرب هدایت کنند و فرم‌های لاگین جعلی را نمایش دهند تا اطلاعات لاگین را به سرقت برند.

چنانچه هکرها بتوانند سطح دسترسی admin در دستگاه مورد نظر را بدست آورند، آنگاه سناریوی خطرناکی در راه خواهد بود.

 

نحوه به روزرسانی فریمور روتر Netgear

در توصیه‌های امنیتی منتشر شده Netgear آمده است که کاربران فورا به آخرین نسخه فریمور ارائه شده، به روزرسانی کنند. برای دانلود و نصب آخرین فریمور روتر Netgear، می‌بایست مراحل زیر را طی کنید:

  1. به NETGEAR Support مراجعه کنید.
  2. شماره مدل دستگاه خود را در کادر جستجو وارد کنید. سپس مدل خود را از منوی کشویی که ظاهر میشود، انتخاب کنید.
  3. روی دانلود کلیک کنید.
  4. در قسمت Current Versions، اولین دانلودی را انتخاب کنید که عنوان آن با Firmware Version آغاز می‌شود.
  5. مجددا روی دانلود کلیک کنید.
  6. برای نصب فریمور جدید، دستورالعمل‌های موجود در دفترچه راهنمای کاربر، یادداشت‌های انتشار فریمور یا صفحه پشتیبانی محصول را دنبال کنید.

 

منبع

همچنین ممکن است دوست داشته باشید

پیام بگذارید

تعریف نشده است